20 Mayıs 2015 Çarşamba

D.S.K ve Mim; Ben Küçükken.....

Nostaljik bir mim;

Blog sahibi  D.S.K. beni "ben küçükken" adlı  mime davetmiş.. Kendisinin de yazmış olduğu post için tık tık. Post'u ilk okuduğum da zaten direk olarak kendi küçüklüğüme daldım ben .  Mimlendiğimi öğrenince aklıma ilk gelenleri yazdım ..
Benim çocukluğuma inmeye ne dersiniz??

- İlk okul 1.sınıfa kadar "R" harflerini söyleyemezdim.Üst sınıflar tenefüs de beni durdurup "rrrrr" söyletmeye çalışırlardı ve ben "yyyy" derdim..

- Ay Savaşçısına bakıp yerimden kalkmazdım. Bu yüzden bir keresinde ablam sinirlenip sigortaları attırmıştı.

- Power Rangers izleyip, kanal için açılan çukurların içerisinde savaş yapardık. Pembe olan hiç bir zaman paylaşılamazdı.

- Amcamlar ve anneannemgile gittiğimizde uyuyor numarası yapıp orda kalmaya çalışırdık kardeşimle.

- Süt kardeşler filmine ilk  baktığım da 'gulyabani' den çok korkmuştum. Korku filmi izler gibi yastıkla yüzümü kapatmıştım.

- İlk korku filmimin " hansel ve gratel" olduğuna inanırdım.. O dönemlerde nasıl korkunç geldiyse artık.. ^^'

- Günlük tutardım ve kimin neyi var neyi yok hepsini yazmışım. Tabiki sonradan hepsini okumadan yaktım... ^^

- Kuzenlerim ve onların arkadaşları ile çelik çomak oynamaya bayılırdım.. 5 taş ve 100 taş oyunuda favoriler arasında..

Benden bu kadar daha aklıma gelmeyen bir sürü şey var... Bu düşündürücü ve nostalji yaptıran mim için D.S.K'ya çok teşekkürler.. Mazide gezinmek iyi geldi .. Ben de o zaman Kerime , Ayşe , Sawako , Elif  sizleri davet ediyorum ..Hadi çocukluğunuza inelim hep beraber ^^

11 yorum:

  1. hmm bu mimi D.S.K'da okuduğumda çok beğenmiş ve ben de geçmişimi hatırlamaya çalışmıştım :D Mim için teşekkürler az düşünüp hemen yazmaya başlayacağım :D

    NOT:Gulyabaniden ben de ürkmüştüm ama daha sonra kardeşlerimi korkutmak için iyi bir fikir olduğunu düşünmüş bir kaç hazırlıktan sonra işe koyulmuştum kkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihihi senin korkunka yuzlesmen daha iyi olmus :)

      Sil
  2. Güzel bir mim. Bir ara bende çocukluğuma ineyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eglenceli oluyor gercekten okumak isterim :)

      Sil
  3. hahaha nihan rrrr de bakim
    bende bi ara ineyim bakim ne hatırlıcaksam balık hazıfamın el verdiğince çıkar elbet bişeyler :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yyyyyyy :)
      Cok bekletme ama meraklardayim :)

      Sil
  4. Aklımda! :D Vakit bulur bulmaz cevaplayacağım bu mim tam benlik...Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipdeyiiimmm neler cikacak merak ettim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma