19 Mayıs 2016 Perşembe

Amigurumi Aslan


Ömrümden ömür alan bir çalışma ile geldim. En son zorlandığım çalışma, yeğenim istediği için Ninja Kaplumbagalardan Michalengelo olmuştu. Michalengelo'yu 1 ayda bitirirken bu aslanı sanırım 2 yada 3 ayda anca bitirmişimdir.

Çok emek sarf ettiğim ve hiç bir yere bakmayıp -örnek model yok çünkü- peluş oyuncaklarla idare ettiğim bir çalışma. Sipariş üzerine kuzenime ördüm yine. Kendisi Galatasaraylı olduğundan ' arabama koyacağım aslan örer misin bana ?' demişti. Ben de küçük çaplı bir şok durumu mevcut tabi , "arabaya mı ?, hemde oyuncak ?".. 0_o

- "Yalnız ben oyuncak örüyorum gerçeklikle yakından uzaktan alakası yok".. demekle yetindim. Ne karışıyorsun müşteri müşteridir sen işine bak değil mi ama , yok illa kurcalayacam. Neyse , kabul edip kolları sıvadım ama aksilikler peşimi bırakmadı. İstediğim renk ipi bulamadım eldekiyle yetindim , yatan aslan olsun dediler, yatmak bilmedi , halbuki üstüne basa basa 'oturtsaydık iyiydi' demiştim. 30 cm botunda olsun dediler benimki kucak dolduran nerden bakarasan bak 45 50 cm arası olmuştur.

Sözümü dinletip büyük uğraşlar sonucu aslanı yatırdım, yatırmasına da bu kez de kafayı ayarlayamadım ^^ en az 5 kere örüp sökmüşümdür o tüm kafayı. Bendeki de inat illa yapacam yoksa uyku girmiyor gözüme. Sonunda kafa mafa derken bitti benim aslancık.

İnşallah sahibi de beğenir de benim de içim rahatlar. Halamlar aslanı görünce ' sarı kırmızı olsun istemişlerdi ama ' deseler de aldırış etmedim. Bana aslan rengi olsun dediler eldeki renk bu yapacak bir şey yok. Azcık kuşkularım oldu acaba ben mi yanlış anladım diye. -_- Ömrümü verdim ben ona satmaya kıyamıyorum zaten..

Ayrılması zor olacak gibi. Şimdi sıra sizlerde her türlü eleştiriye açığız. Yatan aslana benzete bilmiş miyim?  Aslan olmus mu , nasiliz biz ? 


22 yorum:

  1. Bak kıskanırım! Çok tatlı! Aşırı tatlı! Maşallah gerçekten:) Bir de merak ediyorum, orgü işi yetenek ister mi? Bence ister. Bir türlü bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ^^ aslind her is yetenekten gecer ama oeguyu herkes yapabilir zor bir dal degildir :) ama amigurumi birazcik daha caba isteyen bir sey :)

      Sil
    2. Gerçekten helal:) Sayende amigurumi ne onu öğrendim:))

      Sil
    3. Gercekten mi ? Sevindim buna :)

      Sil
  2. Ayy cidden çok güzel olmuş, bir Galatasaray'lı olarak gözlerim kalp kalp oldu resmen.
    Takım için olsun diye belki Sarı-kırmızı bir atkı olabilir boynuna o kadar, bence baya baya aslan gibi olmuş. :)
    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim akela ^^ fenerliyim ben de acaba ondan mi isinamadim ben buna:p atki benimde aklima geldide kirmizi ip bitince almadim ya kendileri taksinlar artik. :)

      Sil
  3. Aşırı aşırı çok aşırı güzel *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asiri asiri cok asiri Tesekkur ederim elifcigim:)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı gözüküyor.Sitenize ilk girişim hoşuma gitti takipe aldım kendi blog adresime de beklerim iyi gnler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz :) tesekkur ederim ugrarim tabiki ^^

      Sil
  6. Olmuş olmuş dana nasıl olsun amugurumi cenneti! Ellerine sağlık 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ^^ Nihan diyebilirsin bana ^^

      Sil
  7. Oyyy pörtlek gözünü ağzını yidiğimmm ne uğraştırdı seni ama oldu kız valla güzel oldu tam aradaba koyulmalık ..
    ama sen niye arabaya oyuncak koymaya şaşırdınki bizim arabadada yakın zamana kadar kalp adam vardı arkada hemde cama yapışık sallanan cinsten :) bide cin alimiz var kerime yakından gördü :D :D :D

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Tesekkur ederim begenmenize sevindim :)

      Sil
    3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :) Daha güzel yatıyor olamazdı bence :) o kadar çok emek verdiğiniz belli ki :)

      Sil
    4. Cok tesekkur ederim :) kusura bakmayin gec cevap verdim:)

      Sil
    5. Cok tesekkur ederim :) kusura bakmayin gec cevap verdim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma