29 Kasım 2016 Salı

Baykuş Şapka

Baykuş furyasını bilmeyeniniz yoktur, cupcakeler tarihe kazınsa da bu baykuşların zirveyi bırakmaya niyetleri yok. Her türlü eşyalara uygulandığı gibi ( çanta , şapka, sepet, patik ve yelekler.....vb) günlük haytta sevimlilikleri ile ön plana çıkıp  gözlerde kalp fışkırmasına sebep olabiliyorlar. Son zamanların virüs şeklide diyebiliriz. ^^

İki sene önce aldığım şapka siparişlerini elimin tersiyle ertelediğime şuan çok pişmanım-_- Köşeyi dönme potansiyelini kaçırmışım haberim yok, nasip diyerek kendi iç sesimi bastırmaya çalışlıyorum.

Siparişi almayışım, elimde kafa ölçüsünün olmamasındandır. Yoksa yapamayacağımdan değil :D ( iç sesimi bastırırıken kendimi gazlamadan edemeyeceğim ^^) Niyeti bozup, en azından o dala da el atmadan içim rahat etmeyecekti en küçük yeğen için yapmaya kalkıştım. Ayşe sağolsun yardımlarını eksik etmedi benden <3



Basit gibi görünen bu şapkalar meğer eliniz de kafa örneği olmadan ne kadar da zormuş +_+ İyiki siparişleri kabul etmemişim dedim kendime.. Sayıları tutturamasaydım baya sorun yaşardım alıcılarla.. Bunları düşünürken instagramda baktım baykuş şapka etkinliği yapıyorlar. Es geçemezdim deneme model ördüm. Sayıları ayarlayıp 2 yaşındaki bıcırık için örebilir artık.. Baykuş şapka furyasına buradan katıldım ben :) Şimdi sırada bir tane daha örmek için bekleyen minik var.

Çok zevkli bir iş zamanında örmediğime bu sebeple pişman oldum, yoksa eksi yanları daha ağır basıyor hala.. Şimdi herkes benden şapka istiyor ama malesef ördüğüm model 6 ay 1 yaş arası içinmiş büyüklere daha adım atılmadı :) Ben minion örmeye gidiyorum sanırım şimdi ne yapacağım konusunda bir fikir edindim. Ayşe'nin de kafasını şişirecem bu arada belli oldu ..^^'

 Örmek isteyenleri verdiğim linke beklerim. tarif paylaşmıyorum ve benden isteyenler var.

====>>  https://www.instagram.com/orguaskina/

22 yorum:

  1. bende aynı sebeplerden hep örmedim bu tarifle bende omere ördüm zürafa modeli yaptım ben baykuşumuz vardı çünkü baykuş modası geçermi ya bayılıyorum bende herşeyim baykuşlu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmeyecek gibi bende seviyorum baykuşları bakalım baykuş projemde var yakın zamnada :)

      Sil
  2. eline sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. hahaahhaha baykuş şapka örmeyen sapka ördüm demesim litfennnnn :D :D :D benimde ilk şapkam baykuştu sanırım deneme bir ki deneme ikinci denememde Ela'nın baykuşlu şapkasıydı :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha bencede demesin. Ikinciyi bitirdim sanirim ben. 3.yolda hizli ciktim:)

      Sil
  4. İnanılmaz şirin bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. 'Çok tatlııı!'
    Sayfayı açtığım gibi söylediğim bu oldu ve hala fotoğrafa bakıp aynı şeyi söylüyorum. Çok tatlı! Ben de o baykuş fulyasına kapılıp gidenlerden olsam da, bizim evde baykuştan ziyade fil fulyası var. Biblolar, çerçeveler ve renkli yastıklara baktıkça tek bu nedenden kendimi Hindistan'da hissetmeye başladım. Ellerine sağlık Cennet, çok çok güzel olmuş. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldiniz. :) ismim Nihan ... Çok teşekkür ederim begenmenize sevindim. ^^ Filler bereket getirir derler. Özelliklede 7 tanesini dizinceydi sanırım ^^'

      Sil
    2. Cennet derken, adınızda Amigurumi Cenneti yazdığından kısaltarak demek istemiştim.
      Kusuruma bakmazsan sevinirim Nihan. ^^'
      Ben de filler hakkında öyle biliyordum, ama baykuşlar daha tatlı geliyor.
      Sanırım bu birazda benim mitoloji ile haşir neşir oluşumdan.
      Malum bilgeliği sembolize ediyor.

      Sil
    3. genelde herkes öyle algılıyor kusura bakmadım tanısma olsun diye ismimi verdim :)

      Sil
  6. çok sevimli olmuş... ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim elimdn uçtu gitti ama :)

      Sil
  7. Pek guzel gorunuyor.Ellerinize saglik.😊

    YanıtlaSil
  8. İçim gitti :) Ba Yıllllll Dımmmmmmmm.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim :) mutlu oldum :)

      Sil
  9. Ne kadar tatlı bir şapka olmuş o öyle. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler baykuslar hangi yere değse aynı tepki oluyor sanırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma