29 Mart 2017 Çarşamba

Mini Bebek Yapımı - Free Pattern


Merhaba uzun araya kısa bir solukla geldim. O kadar üşengeç oldum ki son zamanlar da kesin Kerime'ye  benzemeye başladım. :) Eline su dökemem bu konuda ama bazı işlerimi aksattığım doğrudur özellikle burası değil. Evlilik yaramadı bana eskiden daha bol boş vaktim varmış......

Gelelim konumuza dağıtmadan girişiyim...

Bi tanıdığımızın torunu için ördüm bu bebeği. paylaşmak istedim ama ancak yarısını paylaşa bildim. Bunun için bekleyenlerden özür diliyorum. Telefondan tek tek yazması çok oyaladı beni ve taslak hazırlayamadım.

İlk boşlukta yani şimdi hemen yazmaya koyuldum. inşallah severek örersiniz... Bunun gibi bir çok free tariflerimde olacak arada beni takipde kalabilirsiniz.



~ Kafa .

1: sihirli halka 6
2: her ilmekte artiriyoruz. (12)
3: 1 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar(18)
4: 2 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (24)
5: 3 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (30)
6: 4 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (36)
7: 5 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (42)
8 - 14: 42 sıkiğne dolaniyoruz bu sarlarda.
15: 4 sıkiğne, 1 eksiltme.. Sıra sonuna kadar (36)
16: 3 sıkiğne, 1 eksiltme.. Sıra sonuna kadar (30)
17: 2 sıkiğne, 1 eksiltme.. Sıra sonuna kadar (24)
18: 1 sıkiğne, 1 eksiltme.. Sıra sonuna kadar (18).

 ~ Govde .

Farkli bir ip ile,
1: sihirli halka 6
2: her ilmekte artiriyoruz. (12)
3: 1 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar(18)
4: 2 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (24)
5: 3 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (30)
6: 4 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (36)
7 - 12: 36 sıkiğne dolaniyoruz bu sarlarda.
13: 4 sıkiğne, 1 eksiltme.. Sıra sonuna kadar (30)
14 - 15: 30 sıkiğne dolaniyoruz iki sira
16: 3 sıkiğne, 1 eksiktme.. Sıra sonuna kadar (24)
17 - 18: 24 sıkiğne dolaniyoruz iki sira
19: 2 sıkiğne, 1 eksiltme.. Sıra sonuna kadar (18)
20: 18 sıkiğne dolaniyor sadece.

 ~ Kol

1: sihirli halka 6
2: her ilmekte artiriyoruz. (12)
3 - 16: 12 sıkiğne dolaniyoruz her sirada
Renk degistiriyoruz. Govde rengi ile ,
17 - 20: 12 sıkiğne dolaniyoruz her sirada.

~ Ayaklar

Kırmızı ip ile

6 zincir
1: 4 sıkiğne, aynı deliğe 3 sıkğne , 3x, bir artırma, (12)
2:  1 artırma, 3x, (1 artırma ) *3 kez , 3x, (1 artırma)*2 kez (18)
3: bir sıkiğne, 1 artırma, 3x, (1 sıkiğne, 1 artırma)* 3 kez , 3x, (1 sıkiğne, 1 artırma)*2 kez (24)
4: her ilmekte tekli trabzan dolanıyoruz. (24)
5 -7: 24 sıkiğne dolanıyoruz bu sıralarda. 
8: 6 sıkiğne, (6 eksiltme)*6 kez 6 sıkiğne (18)
Renk değiştiriyoruz.
9: 1 sıkiğne, 1 eksiltme sıra sonuna kadar. (12)
10 - 12 sıkiğne sıra sonuna kadar.
Renk değiştir
11 -12: 12 sıkiğne dolan sıra sonuna kadar (12)
Renk değiştir
13 - 14: 12 sıkiğne dolan sıraa sonuna kadar (12)
Renk deiştir. 
15 - 16: 12 sıkiğne dolan sıra sonuna kadar (12)
Ten rengine geçiyoruz
17 - 26: 12 sıkiğne dolan sıra sonuna kadar 

 ~ Elbise 



30 zincir halka yapıyoruz. 
1: iki zincir çekip ,30 ıkılı trabzan dolanıyoruz.  (30)
2: 4 ikili trabzan, 1 trabzan artırma sıra sonuna kadar (36)
3: 36 ikili trabzan sıra sonuna kadar (36)
4: 5 ikili trabzan, 1 trabzan artırma sıra sonuna kadar (42)
5 - 8: 42 ikili trabzan dolanıyoruz her sırada (42)


         
Göğüs kısmı için ördüğümüz parçayı ikiye katlayıp orta kısma gelecek şekilde göz kararı ayarlayıp 8 ikili trabzan örüyoruz. ipi koparmadan , 15 zincir cekip arka kısıma sabıtliyoruz.3 sık iğne yapıp bir 15 zincir daha çekiyoruz, bunuda ön kısımdaki diğer karşı kısma sabitleyerek ipi kesiyoruz. Elbise askılarımız bu şekilde oluşuyor. dikmeye gerek yok örerekde yapabiliyoruz.

~ Saç 


1: sihirli halka 6
2: her ilmekte artiriyoruz. (12)
3: 1 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar(18)
4: 2 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (24)
5: 3 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (30)
6: 4 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (36)
7: 5 sıkiğne, 1 artirma.. Sıra sonuna kadar (42)
8 - 12: 42 sıkiğne dolan her sırada

Lüleler için 15 zincir çekip üzerine ikili trabzan dolanıyoruz, otomatik olarak kıvrılacaktır. 3 adet lüle yapıp dikiyoruz.Ben ön kısma dikerek kahkül verdim..  süslemek size kalmış .....


Bittiiiii..  Kolay gelsin örmek isteyenlere... Anlaşılmayan yerde yorum bırakabilirsiniz. buralardayım ben. 

11 yorum:

  1. çok güzel yazı olmuş emeğinize sağlık sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, hosgeldiniz. Tabiki ziyarete geleceğim.:)

      Sil
    2. Çok güzel tarifler vermişsiniz emeğinize sağlık çok teşekürler💐👍🙆

      Sil
    3. Rica ederim. Insallah devamini da getirtebilirim. :)

      Sil
  2. Leyynn beni de eziklemişsin üşengeçlik konusunda :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha eziklemedim kerom senle empati yaptim. :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım çokta şirin oldu :D :D

    YanıtlaSil
  4. Amigurumiyi degil de senin yazmanı özlemişim 😂😂 bir de sen ne ara evlendin 😕 ben mi kacirdim, hiç bahsetmiş miydin?😕 Hayırlı olsun, bir yastıkta kocayın insallah 💕 bu arada bebekcikte pek bir tatlış olmuş eline sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim bende ozledim. Yorum yapamasamda okuyorum. Evlendigimden bahsetmedim hic ama yazin evlendim yeni sayilir diyelim. Cok tesekkurler opuldun canim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma